Program
8:30 - 9:00 | Registrace, snídaně a ranní networking | |
9:00 - 11:00 | A – Měnící se zákazník a jeho potřeby | |
Moderuje: Daniel Stach, Česká televize
Potřeby, přání a loajalita zákazníků tuzemských bank. |
Retailový zákazník 2017+ Kam se posouvá zákaznický zážitek a očekávání, a co to znamená pro banky? Zákazník v centru dění Banky a fintech – konkurence nebo komplementarita? |
11:00 - 11:30 | Přestávka na kávu | |
11:30 - 13:00 | B – Zákazník na prvním místě z pohledu banky | |
Moderuje: Daniel Stach, Česká televize
Jak na měnící se klientelu i “pravidla hry” reagují banky? Posun od konzervativních institucí k flexibilitě. Diskusní panel zástupců retail-bankingové branže |
Ondřej Gálik, Head of Mobile Banking, Customer Engagement & Content Marketing, Česká spořitelna Tomáš Kamenec, Head of Channels Development & Innovations, Komerční banka Ladislav Rokos, Head of Sales Advisory, ČSOB Dalibor Šajar, Head of Digital, MONETA Money Bank |
13:00 - 14:00 | Oběd a polední networking | |
14:00 - 15:30 | C – Zákaznický zážitek v multikanálovém světě | |
Moderuje: Daniel Stach, Česká televize
Technologické inovace, nové formy obsluhy a personalizace. Úspěšné případové studie a best practices z bankovního trhu. |
3+1 pravidlo k osobní a efektivní zákaznické péči v praxi Značkový klientský zážitek jako marketingová inovace 10 tipů pro vyšší mobilní bezpečnost Inovativní zákaznický zážitek v platbách |
15:30 | Závěr konference |