Aktuálně

CFO Congress 2018: Finanční ředitelé musejí hledat nové lidi a rozvíjet talenty

Dobře namíchané menu složené z diskuze, sdílení praktických zkušeností a informací o ekonomických, právních a technologických trendech si vychutnali účastníci konference CFO Congress 2018. Tradiční celodenní setkání se konalo již posedmé, opět v prostorách Národní banky, připravila jej společnost Blue Events za podpory řady partnerů v čele s odborným garantem Deloitte.


Dobře vyladěné CFO Menu: Určeno ke konzumaci dne 16. 5. 2018

Sedmý ročník výročního setkání finančních ředitelů - CFO Congress se uskuteční 16. května v České národní bance v Praze. Akce, které se pravidelně účastní na dvě stovky finančních ředitelů a vrcholového managementu velkých i středních firem, přináší nejen novinky v klíčových oblastech finančního řízení, ale především možnost otevřené diskuse a vzájemného sdílení praktických poznatků.


Videoreportáž z konference Procurement Forum 2018

Vrcholové setkání šéfů nákupu očima kamer BraveShow TV


Nákupčí jako ohrožený druh?

Šestý ročník odborné konference Procurement Forum se opět věnoval aktuálním problémům, které trápí nákupčí napříč nejrůznějšími obory. Nejvýznamnějšími tématy tak byly digitální transformace, nedostatek lidí a především obecná definice současné role nákupního oddělení ve společnostech.


Jaká je budoucnost procurementu v kontextu Společnosti 4.0?

Doléhají k vám apokalyptické scénáře o ztrátě uplatnění kvůli robotizaci? Změna v náplni práce nastane zcela jistě i pro manažery nákupu, a přichází rychlým tempem. Ústředním tématem programu 6. ročníku konference Procurement Forum 2018, která se koná 28. února 2018 v KC City na Pankráci v Praze, proto je Role procurement managera ve Společnosti 4.0. Řeč ale nebude zdaleka jen o technologiích.


Nákup je interním zákazníkem interního zákazníka

Pátý jubilejní ročník Procurement Fora se uskutečnil 24. května v Praze na Pankráci. Jak na nákup nově diskutovalo na 140 účastníků. Konferenci dominovala panelová diskuse, ve které se experti nákupu z různých oborů nebáli otevřeně glosovat nejen aktuální témata vztahující se k proměně externího prostředí, ve kterém nákup operuje (ať už z pohledu nových technologií nebo práce s integrací nových členů v týmu), ale také stereotypy s nákupem spojené.


CFO Congress 2017: Je důležité pochopit potřeby firmy a přispět k naplnění její vize

Šestý ročník odborného setkání CFO Congress se uskutečnil 17. května v prostorách České národní banky za rekordní účasti více než 150 finančních ředitelů a ředitelek. Největší pozornost byla věnována proměnám role finančních ředitelů ve firmách v době nejistoty a velkých změn, digitální transformaci, volatilitě koruny i řešením v oblasti úspor a investic. Skvělou atmosféru celého dne podpořila moderace Daniela Stacha z České televize.


V tuzemských bankách probíhá obrození

Více než 100 zástupců bankovní branže se sešlo 25. 4. Ve Slovanském domě na konferenci Retail Banking Forum 2017. Odborný program i hojné debaty účastníků se věnovaly především změnám, kterými banky reagují na blížící se PSD2 i na stupňující se očekávání klientů. Pozornost byla tedy věnovaná interní transformaci bank, inovacím i cestám k silnějšímu zákaznickému zážitku. Celým dnem, který přinesla společnost Blue Events za podpory řady partnerů v čele s Mastercard, provázel Daniel Stach z České televize.


O tom, jak se stát customer-centric bankou, už příští týden

všudypřítomný důraz na technologie může být zahlcující. Pokud si kladete otázku, jak digitalizaci v kombinaci s lidským kapitálem využít pro interní proměnu banky, vyšší efektivitu pobočkové sítě a uspokojení zákaznických očekávání ve všech místech dotyku (osobní kontakt, ebanking, web, call centrum, sociální sítě, atd.), pak vřele doporučujeme účast na Retail Banking Foru 2017, které se už příští týden (25/4) uskuteční ve Slovanském domě.


Nákup nově: Jak na úspěšný nákup v proměnlivém prostředí

Jubilejní pátý ročník největšího odborného setkání v České republice pro nákupčí proběhne 24. května v KC City na Pankráci v Praze. Odborný program se zaměří na aktuální výzvy a proměny nákupu.